Forside

AB Egilshus | Islands Brygge

Kære Beboere og Opskrevne på Ekstern Venteliste

Vores hjemmeside er under omstrukturering og kan derfor ikke anses for retvisende. Vi beklager meget og håber snarest at få hjemmesiden opdateret.

A/B Egilshus har skiftet administrator og benytter nu Administration Danmark.

Administration Danmark
Gammelsø 4

5000 Odense C

Telefon : +45 70 20 59 57
Telefax : +45 32 18 62 73

Telefontid : Mandag til fredag    9.00 - 12.00

Foreningens administrator er Käthe Vestergaard

E-mail:  kve@admdk.dk

Hjemmeside:  www.admdk.dk

Man kan forsat kontakte bestyrelsen på abe@egilshus.dk og vicevært Jan Meincke via kontakt formularen her: http://www.egilshus.dk/kontakt

Vedrørende betaling af boligafgift, husleje

Vi har endelig fået aftalen med Nets på plads, så alle kan nu begynde at tilmelde sig til betalingsservice:

Aftalenr. 09655565
Debitorgruppe 00040

Lejlighedsnummer: det nummer som alle har fået i vores system og som stod i vores brev til alle - starter med 1 for andele, 2 for lejere og 3 for erhverv.

Alternativt får man i august en opkrævning via Nets, som så kan betales og der bliver tilmeldt betalingsservice.

NB! Hvis du har henvendelser angående køb, salg eller ventelister bedes du kontakte Administration Danmark.

Andelsboliger til salg i A/B Egilshus vil fra d.d. ikke længere blive slået op på foreningens hjemmeside.

Tilbud om andelsboliger via ventelisterne sker fremover via Administration Danmark, som KUN sender tilbud på andelsboliger til salg ud via mail. Det vil sige, kun dem der er tilmeldt med en mail, kommer i betragtning.

Det er derfor vigtigt, at du på Administration Danmarks hjemmeside tjekker om du er registreret med mail eller ej.

Har Administration Danmark ikke din mail, bedes du oplyse din mailadresse, samt dit positionsnummer (positionsnummeret findes under menupunktet venteliste på Administrations Danmarks hjemmeside) – ved at sende en mail til: venteliste@admdk.dk. Du vil fremover modtage information om boliger der kommer til salg.

Link til A/B Egilshus hjemmeside hos Administration Danmark www.admdk.dk

Brugernavn - egi
Kodeord – egils
Se menupunktet ventelister

NB! Du kan kun komme på den eksterne venteliste hvis du er blevet henvist af en andelshaver i A/B Egilshus. Du bedes derfor oplyse navn og adresse på den andelshaver der ønsker at opskrive dig på ventelisten hvis du ønsker at blive opskrevet. Hver andelshaver kan have to opskrevne på den eksterne venteliste.

Venlig hilsen 
Bestyrelsen 
A/B Egilshus

Hvor ligger Egilshus ?

JavaScript must be enabled in order for you to use Google Maps.
However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser.
To view Google Maps, enable JavaScript by changing your browser options, and then try again.

Seneste nyheder

  • Sekretærservice
    Mandag, 04. oktober 2021
    Pr. 1.10. 2021 har Egilshus bestyrelse på forsøgsbasis indgået aftale med Administration Danmark om en sekretærservice på mailen, da vi oplevede mange mail ikke var bestyrelsesrelateret, men kunne have været løst af viceværten eller administrator. Sekretærservicen går ud på at vores mails bliver...
  • Boligkontoret åbent igen!
    Torsdag, 20. august 2020
    Til info vil der igen blive holdt åbent i boligkontoret i en prøveperiode torsdag kl. 17:00-18:00, første gang den 2/9 2021. Mvh. Betyrelsen
  • Ny midlertidig mailadresse til Egilshus
    Tirsdag, 21. januar 2020
    Det er desværre ikke muligt at tilgå Egilshus' normale mail for nærværende. Vi arbejder på at løse problemet. Vi henviser til at kontakte Administration Danmark i stedet, men ellers kan egilshusbestyrelse@gmail.com benyttes. Mvh. Bestyrelsen.
  • TV-inspektion af ejendommens kloakker
    Mandag, 12. august 2019
    Kære beboere, I forbindelse med Prolines færdiggørelse af ejendommens VVS-projekt, har det vist sig at nogle af de kloakker, der løber fra de enkelte opgange i ejendommen og ud til kloakbrøndene i gården, er i meget dårlig stand. Derfor stoppede Proline i løbet af sommeren midlertidigt...
  • Kælderrum og nøgler
    Torsdag, 18. Juli 2019
    Kære Beboere, Vi er klar over at der har været problemer med fordelingen af kælderrum. Det er fuldt forståeligt at det har skabt en masse frustration for de påvirkede beboere. Vicevært Jan Meincke vil fra starten af August starte en registrering af kældrene. Bestyrelsen beder hermed om jeres...