Foreningen står for at bestille navneskilte til dørtelefonen og postkasserne. Man er selv ansvarlig for navneskiltet på ens hoveddør.
Det er ikke tilladt selv at sætte nye mærkater, post-it, etc på, når man flytter ind, får kæreste, barn etc.
Navneskilte kan bestille ved at sende en email til boligkontoret på abe@egilshus.dk eller via kontakt formularen her.
Dørskiltet er inkluderet i andelsprisen, dog hvis du selv ønsker ændring kan du bestille nyt. Prisen inkluderer montering.
Dørtelefon:
70,- kr.
Postkasse:
120,- kr.
Opgangsnøgler:
Pris: 180 kr.
En ny opgangsnøgle kan bestilles via email og afhentes på boligkontoret i åbningstiden (medbring sundhedskort som dokumentation på at du bor i ejendommen). Betaling vil blive trukket sammen med boligafgiften.
Nøglen virker til opgangs døren, bagtrappen, porten og cykel kælderen.
Ved indflytning skal du have overleveret 2 sæt nøgler til hhv.
Hoveddør
Postkasse
Bolig
Forespørg evt. sælger om nøgle til hængelås på kælderrum (ikke obligatorisk)